L’Ajuntament de Sant Cugat, amb la col·laboració de Women Evolution, impulsa aquest After Work per a fer valdre el paper del talent femení com a motor de transformació en l’àmbit de la ciència i la salut, en el marc de la programació vinculada al Dia Internacional de les Dones.
La jornada s’emmarca també en el programa Health Cities un projecte europeu liderat per Sant Cugat que té com a objectiu impulsar l’ecosistema de salut i ciències de la vida mitjançant la col·laboració entre administració pública, empreses i universitats, reforçant l’atracció de talent, recerca i governança.
Debatrem amb emprenedores d’aquests sectors sobre els reptes clau, com el finançament en fases inicials, la captació i retenció de talent, la transferència de coneixement entre acadèmia i empresa, la burocràcia i la validació de proves pilot i assajos clínics. I farem visible el talent sènior de dones directives referents.
📆 Dia: 24 de febrer
⏰ Horari: De 17:45 h a 19:30 h
📍 Lloc: Ajuntament de Sant Cugat · Espai Pi d’en Xandri
➡️Inscripcions aquí Enllaç
PROGRAMA.
-18.00h. INAUGURACIÓ.
Sr. Josep Maria Vallès. Alcalde de Sant Cugat del Vallès.
-18.12h. ROUND TABLE. “Dones referents en la transformació del sector de la ciència i la salut”.
Modera:
Sra. Cristina Arróniz . Presidenta de l’ADE Vallès.
Ponents:
Núria Infiesta. CEO de Yasyt
Patricia Peña. CTO de Clarity Stethoscope
Laura Ortega. CTO Sweaty
Chiara Capra. CEO de Life NeuroTech
-18.45h. LIDERATGES REFERENTS
Presenta:
Sra. Cristina Arrómiz. . Presidenta de l’ADE Vallès.
Ponent:
Sra. Adriana Rubio. Directora General de Roche España.
-19.05h. CLOENDA DE LA JORNADA.
Sr. Albert Salarich. Regidor d’Empresa, Innovació i Internacionalització.
-19.10h. ESPAI DE NETWORKING
Una sessió per a compartir experiències, inspirar i generar connexions que impulsin un ecosistema de salut més inclusiu i innovador.
Amb el suport de: Diputació de Barcelona , Àrea Metropolitana de Barcelona.
